Ar tehniskajiem jauninājumiem un dažiem vienkāršiem, bet efektīviem risinājumiem, ergonomisku dizainu, šie jaunie modeļi ir neticami ērti lietošanā. Kombinācijā ar vieglo svaru un diviem ērtiem rokturiem nešanai, varēsiet bez problēmām to pārvietot un uzlikt, noņemt no savas laivas.
Suzuki pilnveidojis arī dzinēja guļus uzglabāšanu, jaunā 3 - pozīciju dzinēja glabāšana, ļauj dzinēju novietot guļus uz jebkura no abiem dzinēja sāniem vai dzinēja priekšējās daļas. Uzlabotā degvielas un eļļošanas sistēma ļauj ļoti ērti uzglabāt dzinēju uz vienu no trim pusēm, bez bažām par degvielas vai eļļas noplūdēm.
Jaunā piespiedu eļļošanas sistēma ir unikāla, jo tās kanāli tieši apgādā ar eļļu augšējo un apakšējo kloķvārpstas gultņus. Plus visa eļļošanas sistēma ir papildināta ar eļļas filtru, kas ir pirmais jaunais aprīkojums šajā klasē. Tas ievērojami uzlabo tīras motoreļļas nokļūšanu uz visiem kustīgajiem mezgliem dzinējā, un pagarina dzinēja darba mūžu.
Degvielas bāka jaunajiem dzinējiem konstruēta tā, lai degviela uz pašteces principa nokļūtu karburatorā, tas nozīmē, ka nav nepieciešama degvielas uzpumpēšana pirms iedarbiniet dzinēju pēc glabāšanas vai pārvešanas.
Arī rokas starteris ir kļuvis vieglāk darbināms. Dzinēja pacelšanas mehānisms uzlabots, lai dzinēja lietošana būtu vēl patīkamāka.